HTML

Antik és az ikrek

Friss topikok

  • EmoLady: köcc mindenkinek.... Cupos (2008.03.20. 16:04) Xxx5 részxxX
  • Andikababy: köcc TimyM..... non láwwwww..... de felét te írtadx) (2008.03.12. 13:40) Xxx4 részxxX
  • Andikababy: Köcc lányok.... sztem ma lex rész x)...imádlak titeket Cupposssss (2008.03.10. 13:18) Xxx3 részxxX
  • EmoLady: Köcc @nett...örülök h teccik (2008.03.05. 21:01) xXx2 részxXx
  • tokiogirl: mikor lesz új rész????? (2008.02.29. 21:53) xXx1 részxXx Síelés

Linkblog

Xxx3 részxxX

2008.03.05. 19:32 EmoLady

Találtunk is egyet, majd sorba álltunk és egy kis idő után be is jutottunk. Benn már mindenki nagyban bulizott Timy és Én pedig kiszúrtunk egy jó kis helyet. Oda mentünk a boxhoz, majd megbeszéltük hogy valaki mindíg marad az asztalnál. Miki el ment piáért, mi pedig ismerkedtünk a környezettel.

-Nah akkor ki mit kért??-Miki

-Martini.-Timy

-Sex on the bich.-Én

-Jägermeister.-Tomy, Peti

-Balázs neked itt a kólád.-Miki

-Jujjjjj.... megkostizhatom.-Én Tomy poharára mutatva

-Persze.-Tomy, majs a kezembe nyomta a poharat.

-Köcc.-Én egy nagy korty után.

-Megyünk táncolni.-Timy és már fel is rántott a székről.

-Ti nem jöttök.-Én

-Majd kicsit késöbb......amikor már jobb lesz a hangulatunk.-Peti

Mi el vegyültünk a tömegben, majd a fiúk tovább iszogattak. Mi pedig csak táncoltunk, táncoltunk, táncoltunk és tancoltunk. A fiúk kezdtek oldódni:

-Milyen szerencsések vagyunk.-Peti

-Jah.... de mér is?-Balázs

-A lányok miatt.-Tomy

-Olyan rendesek, persze semmi több.-Peti

-Meg jöttünk.-Mi és le ültünk vissza

-Nah jót tancoltatok???-Tomy

-Igen és most te is jösz.-Én majd fel húztam és el tűntünk a tömegben

-Nah fiúk, ne legyetek már ilyenek gyertek ti is.-Timy és az összes fiút el rángatta táncolni.

Táncoltunk, mikor egy lány futott neki Balázsnak. A lány sírt és meg volt ijedve, Balázs el ment vele egy kicsit csendesebb  helyre.

-Valami baj van?-Balázs

-Ühüm.-A lány. Balázs nem non látta ezért most jobban szem ügyre vette. Szőke haj kék szem normális testalkat.

-Bántott valaki?-Balázs

-A Csak egy csávó..... de már lelépet, nem ismertem.-A lány

-Balázs vagyok.-Balázs

-Én pedig Norina.-Norina

-Szép név.-Balázs

-Köcc.-Norina

-Gyere, bemutatlak a többieknek.-Balázs

Az asztalnál ültünk és ittunk, beszéltünk, nevettünk. Már jó volt a hangulat, mindenki jó érezte magát. Nagyban mondta a magáét Peti mikor egy Balázs és egy Norina jött a box felé. Balázs nagy mosollyal belekezdett

-Lányok, fiúk.... Ő itt Norina.-Balázs

-Helló Norina.-Mi

-Szijasztok.-Norina

-Üljetek le.-Timy és helyet csinált, mert odapakoltunk már minden hülyeséget.

Leültek, majd beszélgettünk tovább. Ittunk, beszéltünk majd nekem pisilnom kellet. Timy és Norina elkisértek, majd mikor jöttünk vissza pont az egyik kedvenc számunk ment Green Velvet-La La Land. Táncolni kezdtünk rá, mikor odajött 3 csávó, az egyik az volt aki már egyszer Norinát piszkálta.

-Helló szépségeim.-Egy Barna hajú, barna szemű srác aki Timyt nézte ki magának.

-Hi.-Mi

-Mizu csajszik???-A másik aki már az elöbb is próbálkozott Norinánál Fekete haj, barna szem.

-Csak nem megijedtetek. Nem bántunk senkit...-A harmadik aki non a melleimet nézte. Szőke haj, zöld szem.

-Tőletek, mér kik vagytok ti???-Én

-Jah sorry... én Doma(Timy) ő Krisz(Norina) ő pedig Gergő(Én)-Mutogatott Doma

-Örülünk, de nekünk most menni kell.-Timy

-Ne menjetek.-Gergő

-Mér ne???-Norina

-Mert ne.-Krisz

-Akadjatok le.-Én, majd elindultam, de Gergő utánam nyúlt.

-Nem mész.-Kijelentett, majd húzni kezdett az asztalhoz, ahol ők ültek.

-Mi a faszt akartok.-Timy már non idegesen

-Hááát.....-Doma

Mi nem tudtuk mit csináljunk, de nekem egy nagy ötletem támadt. A lányoknak mutattam, hogy menjünk a box felé ahol a fiúk vannak.

-Menjünk táncolni unom magam.-Norina

-Én is-Timy, majd mind a 3an felálltunk

Belevegyültünk a tömegbe, majd a fiúk felé táncoltunk. Doma, Krisz és Gergő észre se vette, ők csak velünk voltak elfoglalva. Majd mikor már olyan közel kerültünk próbáltuk magunkra vonni a figyelmet de nem sikerült. Gergő non élvezte, majd  mikor táncoltunk összenézett Domával és le akart smárolni engem.  Én nem hagytam magam és ellöktem.
Nem esett el, de non ideges lett. Rángatni kezdett.

-Mit képzelsz magadról, te qva???-Gergő

-Hagy békén.-Én, majd Timy oda jött hogy ne bántson

-Mér mi lex ha nem???-Doma

-Mér nem kezdesz veled egy szintűvel???-Balázs

-Te meg ki a fasz vagy???-Krisz

-Az aki eltöri a kezedet ha még 1x hozzá nyúlsz a csajához....-Balázs idegesen

-Nah lássuk.-Gergő és oda húzott engem magához

-Engedj már el haggy békén!-Én, mert Gergő non szorított

És Balázs egy jó nagyot bemosott Gergőnek,a fiúk nagyon meglepődtek ezen és aztán egy kicsit megilyedtek és gyorsan elhúztak mert nem akartak balhét. Sokat jártak erre a helyre és már ki is tiltották őket, úgy hogy nem akartak balhét.

-Köszi szépen hogy megvédtél!!-Én

És Én adtam egy köszönöm puszit Balázsnak. Balázs csak mosolygott, de Tomynak nem teccett. Nem volt belém szerelmes, de azért szarul esett neki.

-Szivesen ez csak természetes :)-Balázs

-Na gyerünk vissza és bulizzunk tovább!!-Timy

Visszamentünk a boxhoz,mindenki jól érezte magát és rengeteget ittunk. Tovább beszélgettünk, én sokat foglálkoztam Balázzsal, de csak úgy mint hawer és ezt mind a 2en tudtuk.

-Na gyerünk táncolni!!-Timy, mert már uncsizott

Felálltunk és táncolni mentünk, Norina és Tomy ott maradt, látta Norina, hogy nincs rendben Tomy ezért rákérdezett.

-Valami baj van??-Norina

-Nem, nincs semmi.-Tomy

-Hát jó. Örülök hogy oda jötettek, nem tom mi lett volna.....-Norina

-Semmi, Balázsnak köszönd... ő a nagy hős.-Tomy gúnyosan

-Figy, ne mond el hogy mi a bajod, de akk legalább most érezd  jól magad... igyál, bulizz-Norina

Tomy fogta magát, majd elment piáért, mikor vissza ért már mindenki ott ült a helyén, csak két ember nem. Tomy leült és rákérdezett:

-Hol van Andy és Balázs???-Tomy

-Kikisérte Andyt cigizni.-Miki

-Szijjjatok.-Én és Balázs vidáman

Még elmentünk egyet táncolni aztán utána indultunk haza. Balázs mivel nem volt non beállva ezért ő segített nekünk valahogyan menni. Norinaban se volt sok. Bszálltunk a kocsiba. Most Balázs vezetett, melette Norina mögötte Tomy ölébe én melettünk Miki és miki mellett pedig Peti ölében Timy. Elindultunk, majd az út szélént állt egy rendőrautó. Leintett minket, már tudtuk hogy baj lex.

-Jó estét.-Rendőr

-Jó estét.-Balázs

-Kérem szálljon ki! Személyigazolványt és forgalmi jogosítványt kérek.-Rendőr

-Oks.-Balázs majd kiszállt és vitte magával az iratokat is.

-Ez a kocsi csak 5 személyes.-Rendőr

-Jah.-Balázs

-És maguk 7en vannak benn.-Rendőr

-Kérem fújja meg a szondát.-Másik rendőr, majd balász belefujjt.
Balázs belefujjt, majd elszineződött a szonda. Peti pedig a kocsiban:

-Timy szállj ki.-Peti, majd Timy ki szállt kocsiból. Peti pedig kiugrott és futott a bokor mögé

-Jól vagy???-Timy

-Nem igazán.-Timy majd oda ment Petihez

Mi benn röhögtünk a kocsiba, már Tomy se volt durcás. Balázzsal is minden rendben volt, ezért már haza is mehettünk. Megérkeztünk, majd átvettük kártyákat. Elindultunk a szobába, kicsit hangosak voltunk, fogócskáztunk a folyosón, majd bemetünk a szobába. ..........

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-fitness-club.blog.hu/api/trackback/id/tr50367227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@nett 2008.03.06. 17:05:53

Ezzzz megii cool lett XD

Zyt@ 2008.03.08. 13:50:41

naon jó mind a 3 rész
ügyi vagy
már várom a kövit
P.u.S.S.a.N.t.S. :)

Andikababy 2008.03.10. 13:18:08

Köcc lányok.... sztem ma lex rész x)...imádlak titeket Cupposssss
süti beállítások módosítása