HTML

Antik és az ikrek

Friss topikok

  • EmoLady: köcc mindenkinek.... Cupos (2008.03.20. 16:04) Xxx5 részxxX
  • Andikababy: köcc TimyM..... non láwwwww..... de felét te írtadx) (2008.03.12. 13:40) Xxx4 részxxX
  • Andikababy: Köcc lányok.... sztem ma lex rész x)...imádlak titeket Cupposssss (2008.03.10. 13:18) Xxx3 részxxX
  • EmoLady: Köcc @nett...örülök h teccik (2008.03.05. 21:01) xXx2 részxXx
  • tokiogirl: mikor lesz új rész????? (2008.02.29. 21:53) xXx1 részxXx Síelés

Linkblog

Xxx5 részxxX

2008.03.12. 17:22 EmoLady

:::Kopp-Kopp:::

Tomy és Peti pont készültek át ezért ők nyitottak ajtót. Tomy elött Milán Peti elött pedig Laci állt. Mind a 4en meglepődtek, mi pedig paráztunk h mi lesz. Egy ideig nézték egymástaz a fiúk megláttak minket és kicsit felhúzták magukat.

-Ezek meg kik???-Laci

-Neked is Szija.-Én

-Én Tomy vok ő meg Peti!-Tomy még mindíg meglepődve

-És mit kerestek itt??-Milán

-Am. át jöttek, h megyünk e reggelizni.-Timy

-Igen.-Én, Peti és Tomy egyszerre

-Jah de akk sztem már menni is akarnak.-Laci bunkón

-De még ott szárad a polóm-Peti, majd Milán és Laci elég furcsán néztek.

-Majd átviszem.-Timy, és a fiúk kimentek az ajtón

A fiúk lebodták azokat a cuccokat amiket hoztak. Timy pedig öntött magának egy pohár narancslevet majd be vonultunk a fürdőbe, hogy rendbe szedjük magunkat. A tegnap esti vizes eset után még nem száradt fel a kő és mind a 2en megcsúsztunk rajta. Timy kezéből kieset a pohár és darabokra tört, a szilánkok szerteszét szorodtak. Timy beletenyerelt, én pedig beleültem, olyan rosszul estem, hogy nekem a bokám is kiment. A nagy csattanásra a fiúk a fürdő felé vették az irányt, de közben kopogtak.

:::Kopp-Kopp:::

-Mit akartok???-Laci

-Nektek kitek Timy és Andy???-Peti

-Andy a csajom.-Milán

-Nekem meg Timy.-Laci

-Am. értem.-Tomy

-Akartok valamit?-Milán

-Milááááááááááááááááááááááááán...... Laciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-Én és Timy a fürdőből kiabálva.

Mind a 4 srác berohant majd ott feküdtünk a földön. Timynek vérzett a keze, nekem pedig a seggem és nem tudtam felállni. Peti gyorsan fel segítette Timyt.

-Ne nyúlj hozzá a csajomhoz.-Laci

-Akkor mért nem te segítetted fel??-Peti

-Ne most, mert be pisilok a fájdalomtól.-Én és már a könnyeim is folytak.

Tomy és Milán egyszerre nyúlt felém, megfogtam TOmy kezér, majd Tomy rámmosolygott. Milán itt nagyon ideges lett. Nem szólt semmit, mert most velem foglalkozott.

-Nem tudok felállni.-Én hisztizve

-Akkor felveszlek.-Milán

-De beleültem a szilánkba és non fáj.-Én

-Akkor azt ki kell szedni, mert elfertőződik.-Tomy

-Timynek a kezébe van.-Peti

-Kell 1 tű amivel ki tudjuk szedni.-Laci

Peti átment az ő szobájukban, majd 1 Balázzsal, 1 Mikivel és 1 tűvel tért vissza. Milán és Laci nem hitt a szemének mikor Peti még oda hozta Balázst és Mikit. Rettenetesen idegesek voltak, hogy ők simán elengestek minket mi meg itt flörtölünk más pasikkal.

-Szijjatok.-Miki és Balázs

-Xijjatok.-Én

-Helló.-Timy

-Mi történt???-Miki

-Elestünk.-Timy

Timy bement a nappaliba, és leült az ágyra. Tomy felvett és bevitt a nappaliba. Milánnál itt volt az a pont amikor már tényleg elege volt. Elhatározta, hogy tenni fog valamit, mert ez így nem mehet. Laciban is ezek a gondolatok voltak, csak Petivel szemben. Laci leült Timyvel szembe, majd a szilánkokat ki akarta szedni a kezéből.

-Auuuuuu.-Timy

-Sorry.-Laci

-Inkább ne te csináld.-Timy majd elrántotta a kezét.

-Akkor ki?-Laci

-Aki ért is hozzá.-Timy

-Majd én.-Peti és ki vette Laci kezéből a tűt

Peti szép óvatosan kiszedegette Timy kezéből a belefúrodott szilánkokat. Peti miután végzett bekötötte Timy kezét. Timy meg se mukkant az egész alatt, majd mélyen belenézett Peti szemébe és rámosolygott

-Köszönöm.-Timy

-Nincs mit.-Peti

-Nah akkor ennyi volt.-Laci majd leült Timy mellé és smacc

Míg Peti kiszedte Timy kezéből a szilánkokat addig én kimentem az erkélyre elszívni egy cigit. Tomy kijött utánam.

-Neked nem kéne kiszedni a szilánkokat??-Tomy mosolyogva

-Kéne.-Én és vissza mosolyogtam

-Akkor gyere kiszedem neked.-Tomy

-Ezt még elszívom.-Én

-Ne szívd el.-Tomy, kivette a kezemből a cigit elnyomta és bementünk a szobába.

Ketten átmentünk Tomy szobájába, majd kerestűnk egy tűt. Én nem bírom az ilyen dolgokat, az oltástól és a vérvételtől is félek. Amikor megláttam Tomy kezébe az a tűt, azt hittem ott halok meg.

-Nah akk húzd le a bugyid.-Tomy

-Mi?????-Én

-Hát valahogy ki kell szedni.-Tomy

-De mi van ha meglátnak és félra értik?-Én

-Majd megmagyarázzuk.-Tomy

-HÁt jó.-Én

Nagy levegőt vettem, majd fájdalmasan lehúztam magamról a tangámat. Tomy jól megnézte a seggem majd ő is óvatosan kiszedte a szilánkokat és minden egyes sebet letapasztott. Mivel a bugyim véres lett, ezért át ment egyért a mi szobánkaba. Milán nagy szemekkel nézett mikor maglátta Tomyt az én tangámmal a kezébe.

-Timy adsz 1 másikat??-Tomy

-Ott a bőröndbe, vegyél ki egyet.-Timy az Én bőröndömre mutatva

Tomy kivett egy tangát, majd elindult kifele a szobából Milán pedig utána. Laci is felállt, majd kiment utánuk, Peti tudta, hogy itt lesz valami és ő is kiment. Peti, Laci, Tomy és Milán kinn volt a folyosón és.........      

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-fitness-club.blog.hu/api/trackback/id/tr12378127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@nett 2008.03.12. 18:53:00

Non cool ltt várom a kövi réésszztt!!!!

Zyt@ 2008.03.14. 16:46:47

na ez aztán rész :))
nekem naon teccik és már naon kivi vok a folytatásra
ügyi vagy
PuSsAnTs :)

EmoLady 2008.03.20. 16:04:37

köcc mindenkinek.... Cupos
süti beállítások módosítása