HTML

Antik és az ikrek

Friss topikok

  • EmoLady: köcc mindenkinek.... Cupos (2008.03.20. 16:04) Xxx5 részxxX
  • Andikababy: köcc TimyM..... non láwwwww..... de felét te írtadx) (2008.03.12. 13:40) Xxx4 részxxX
  • Andikababy: Köcc lányok.... sztem ma lex rész x)...imádlak titeket Cupposssss (2008.03.10. 13:18) Xxx3 részxxX
  • EmoLady: Köcc @nett...örülök h teccik (2008.03.05. 21:01) xXx2 részxXx
  • tokiogirl: mikor lesz új rész????? (2008.02.29. 21:53) xXx1 részxXx Síelés

Linkblog

xXx1 részxXx Síelés

2008.02.24. 20:43 EmoLady

Egy unalmas Földrajz órán ülünk. Ez az utolsó óra, és utána kezdődik a téli szünet. Már csak pár másodperc van vissza. Egymásra nézünk Timyvel és vissza számolunk.

-10..9..8..7..6..5..4..3..2..csörrrrrrrr.-Mi és már ugrottunk is fel a helyünkről.

Mi voltunk azok akik elsőként távoztunk az osztályból. A suli előtt, már ránk várt egy-egy motor, rajta pedig 2 álom pasi, Laci és Milán. Mikor látják hogy jövünk ki a suliból, le szálnak róla és oda jönnek hozzánk. Laci Timyt, Milán pedig engem ajándékoz meg egy smaccal.
Fel ültünk a mocikra és Sopron utcáin kezdtünk el száguldozni. Délután, mikor már fáztunk, el indultunk haza felé.

-Be jöttök....-Timy, a fiúktól kérdetve

-Ha nem zavarunk....-Laci

-Dehogy zavartok-Én, majd kézen fogva be sétáltunk a lakásba.

Mikor be értünk a lakásba, Anyu és Apu a nappaliban voltak. Anya a tv-t nézte, Apa pedig újságot olvasott.

-Helló.-Timy és Én

-Jó estét.-Laci és Milán

-Szijasztok.-Anyu és Apu

-Itt lehet Milán és Laci??-Én

-Persze... 19:30 lesz vacsi.-Anyu

Fel mentünk a szobába. Mind a 4en az Én szobámba mentünk. Beraktunk egy DVD filmet és azt kezdtük el nézni. A vacsoráig azt néztük. Aztán Anyu jött be

-Kész a vacsi, gyertek enni.-Anya, és mi már indultunk is le.

Lenn már szépen meg volt terítve, Apu pont akkor ült le az asztalhoz. Timy és Én segítettünk Anyunak. Utána pedig neki álltunk a vacsorának.

-Lányok, van valami program a téli szünetre???-Apu

-Nincs.-Én

-Mért??-Timy

-Mert síelni mehettek, ha akartok.-Anya

-Hogy akarunk-e??...-Timy

-Ez nem kérdés...-Én és nagyon örültünk.

-Holnap mentek, és karácsonyra haza jöttök.-Apu

-Ha annyira tetszett, karácsony után vissza mehettek.-Anya

-Ahhhhhh.... menjünk pakolni.-Én és Mindenkit otthagytunk Timyvel.

-Fiúk, ti nem jöttök??-Timy

-De....-Nagy levegőt véve, majd el indultak utánunk.

Gyorsan elő kaptuk a bőröndöket és minden féle ruhát szortunk bele. 2 bőröndbe ruhák voltak másik 2 bőröndbe pedig a haj vasaló, haj szárító, smink stb.... Mikor készen voltunk mindennel, el mentünk fürdeni. Mikor le fürödtünk, be döltünk az ágyba és hamarosan el is aludtunk. Reggel korán kellett fel kellni. Milán és Laci is fel öltöztek, mert ők utána egyből mennek haza. Mikor készek lettünk A fiúk levitték a cuccainkat a kocsiba.

-Lányok, vigyázzatok magatokra, és ha valami baj van egyből hívjatok.-Anya, majd mindkettőnket szorosan meg ölelt.

-Érezzétek jól magatokat...-Apu és úgy tett mint Anya

-Sziwem, ne pasiz és vigyázz magydra.-Laci, majd smacc

-Baba, ne törd össze magas és te se pasiz sokat...-Milán és smacc

-Vigyázni fogunk magunkra...-Mi

Be szálltunk a kocsiba és pár perc múlva,m ár el is indultunk. Elöször Timy vezet az út másik felében pedig én. Az Én kocsimmal jöttünk. Az úton egész végig arról beszéltünk, hogy mit fogunk, majd csinálni.

-Remélem szép hotel lesz...-Én

-Biztos, Apu nem olyan hogy egy lelakott valamibe küldjön minket.-Timy

Az úton mindent ki beszéltünk, és a kedvenc együtesünket hallgattuk, az Anti fitness club-ot. Az út közepe fele meg álltunk tankolni és pihenni. Beültünk egy étterembe és meg kajáltunk. Most én ültem a kormánynál és tovább élveztünk az utat.

Pár óra múlva Villach-ba értünk. Nagyon szép hely volt, keregéltük a hotelt ahol meg fogunk szállni és pár perc múlva meg is találtuk. Nagyon nagy és szép volt. Be mentünk, majd oda sattyogtunk a recepcióhoz.

-Jó napot.-Én

-Jó napot, kis asszony. Miben segíthetek??-Pasi

-Am. 1 szoba van nekünk le foglalva. Kiss Tibor névre...-Én

-Igen, Töltsék ki ezeket a lapokat és már adom is a kártyát.-Pasi

-Kész.-Timy

-Itt a kártya ezzel a csak a saját szobájukba tudnak bemenni,-Pasi

-Kösz.-Én, majd ki mentünk a kocsihoz és segítettek a londínerek fel hozni a cuccainkat.

A liftben már alig vártuk, hogy fel érjünk. Mikor ki nyílt a lift ajtó a szoba felé vettük az írányt. Majd be értünk és körül néztünk. 2 hatalmas nagy francia ágy. egy hatalmas nagy fürdő szoba sarokkáddal és zuhanyzóval is, nagy erkély ahonnan a sí pályát lehet látni, tv, DVD, laptop...... Adtunk pénzt a pasinak, majd el ment. Le pihentünk, tv-tünk, majd le mentünk este kajálni. Kajálás közben nem volt semmi extra. El mentünk vissza fel majd el is aludtunk, mert holnap korán akarunk kellni.

Másnap reggel korán fel kelltünk, fel öltöztünk és el mentünk körülnézni a hotelba. Mikor le értünk Timy meki ment valakinek.

-Jajj, ne haragudj...-Valaki

-Semmi.-Timy

-Szijja. Peti vagyok.-Peti

-Helló, Timy

-Hí, Andy vagyok

-Peti

-Hát akk örülünk neked Peti.-Én

-Remélem még találkozunk.-Peti és otthagyott minket

Körül néztünk, majd le mentünk síelni.Sokat bénáztunk. Timy és Én akkorát estünk, hogy nem bírtunk felkelni a röhögéstől. 4 srác jött oda segíteni......  

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-fitness-club.blog.hu/api/trackback/id/tr1352935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lora 2008.02.25. 16:02:31

naon jó lett!!!nem is tudtam hogy szereted a AFC??!!én is szeretem őket!!naon jóó!!!pusszi

tokiogirl 2008.02.29. 21:53:46

mikor lesz új rész?????
süti beállítások módosítása