HTML

Antik és az ikrek

Friss topikok

  • EmoLady: köcc mindenkinek.... Cupos (2008.03.20. 16:04) Xxx5 részxxX
  • Andikababy: köcc TimyM..... non láwwwww..... de felét te írtadx) (2008.03.12. 13:40) Xxx4 részxxX
  • Andikababy: Köcc lányok.... sztem ma lex rész x)...imádlak titeket Cupposssss (2008.03.10. 13:18) Xxx3 részxxX
  • EmoLady: Köcc @nett...örülök h teccik (2008.03.05. 21:01) xXx2 részxXx
  • tokiogirl: mikor lesz új rész????? (2008.02.29. 21:53) xXx1 részxXx Síelés

Linkblog

xXx2 részxXx

2008.03.01. 00:23 EmoLady

4 srác jött oda segíteni. Mikor oda értek ránk mosolyogtak és kettő közölük a kezét nyújtotta. Mikor fel segítettek minket, mindannyian csak mosolyogtunk.

-Hisztok, Andy vagyok.-Én

-Szijjatok, Timy vagyok.-Timy

-Helló, Én Tomy, ő Peti, Balázs és Miki.-Tomy

-Köcc, hogy segítetetek.-Timy

-Semmi.-Peti

-Mikor jötettek??-Balázs

-Tegnap.-Én

-És honnan jötettek??-Tomy

-Sopron.-Timy

Nem beszéltünk utána sokat, mert síeltünk. A fiúk ott voltak mellettünk ha el estünk, a nap végére már nem is estünk olyan sokat. Vissza sétáltunk a hotelig és ki derült hogy a fiúk is ott vannak. El kértük a kártyát, majd fel mentünk.

-Mi el megyünk át öltözni.-Peti

-Utána nem akartok valamit csinálni??-Tomy

-De.-Timy

-Gyertek át.-Én

-Oks.-Balázs

-20perc múlva itt vagyunk.-Peti

Bólintottunk és be mentünk. Mindent elő készítettünk, chips és pia meg még sok kis apró dolog. Timy és Én is úgy készültünk, mint ha randiznánk álmaink pasijaival. Eszünkbe se jutott Laci és Milán. Pár perc múlva tényleg csöngettek. Timy nyitott ajtót, én pedig még az utolsó simitásokat meg csináltam magamon, majd én is ki mentem.

-Hellóka.-Én

-Szijja.-Tomy, Peti, Balázs és Miki

-Nah lányok, bátrak vagytok??-Peti

-Persze, úgy nézek ki mint aki fél valamitől is??-Én

-Majd meg látjuk.-Tomy vigyorogva

Balázs oda ment a DVD-hez és be rakott egy filmet. Majd vigyorogva vissza ül a helyére.
Úgy ülünk Miki, Timy, Peti, Én, Tomy és lenn előttem pedig Balázs.

-Mit nézünk??-Én

-Viasztestek...-Balázs

-De úgy nem horror??-Én

-De.-Peti

-Én nem nézem meg....-Én

-Kiskora óta fél...-Timy

-Majd mi meg védünk.-Tomy, majd át karolt

Ha még valaki nem látta volna a filmet, Én se láttam akkor erről szól:
Páran el indulnak 2 kocsival egy mecsre és út közben az egyik kocsi le robban és egy kis város közelébe állnak meg egy dögtelep mellett. Ottan van egy örült emberke aki  viasszal le önti a többi emberkét és ki rakja őket bábunak stb....

Egész végig görcsösen néztem, majd néha Tomyba kapaszkodtam, vagy Balázsba fúrtam bele a fejem. Láccot Timyn, hogy ő is qvára fél. A fiúk pedig röhögtek rajtunk. Volt egy olyan félelmetes rész, h majdnem elsírtam magam rajta.

-Tomy léccy kapcsoljátok ki....-Én

-Sírsz???-Tomy, majd fel állt és ki kapcsolta

-Most ezt mé kellett???-Peti

-Nézz Andyra és Timyre.-Tomy

Timy és Én reszkedtünk, Timy nem annyira de azé láccot rajta h ő is fél. Nekem már minden bajom volt. Balázs pedig nyugtatott. A fiúk már nem nevettek nagyon, inkább sajnáltak minket. Mikor már meg nyugodtunk el kezdünk beszélgetni.

-Úgye ti vagytok az Anti fitness club?-Timy

-Igen.-Miki

-Meséljetek valamit.-Én, majd beszélni kezdtek a zenélésről.

Már egy csomó ideje arról beszéltek, azt el fáradtak a beszélésben. Be állt az unalom. Én körmömet lakkoztam, mikor Tomy jött oda.

-Ügyesen csinálod.....-Tomy

-Köcc-Én

-Már az enyémet is ki kéne csak nincs rá időm.-Tomy

-Én szívesen meg csinálom...-Én

-Áhh, nem kell...-Tomy

-DE, add oda a kezed. Milyen színűre lakkozam?-Én

-Feketére-Tomy

-Lányok nem lenne kedvetek eljönni buliba?-Miky

-De!!!!-Én és Timy rögtön rávágtuk.

-Jó akkor készülődjetek,aztán keresünk a városba valami jó kis helyet.-Balázs

-1órmúlva találkozunk a halba.-Tomy

Mi Timyvel nagyon siettünk elmentünk fürdeni (külön) felvettünk egy jó cuccot
Timy:fehér fűző egy miniszoknya hozzá egy fekete cicanadrág és egy fekete csizma.Én: Piros felső fekete farmer és tűz piros csizma. Gyorsan sminkeltünk hajat vasaltunk és végűl elkészültünk.Mentünk le a halba ahol a fiúk már vártak ránk.Amikor leértünk a fiúk csak úgy néztek minket.

-Szijasztok!!-Timy

-Helló!!-Timy

-Huha lányok nagyon jól néztek ki!-Peti

-Hát igen nagyon szépek a lányok!-Tomy

-Indúlhatunk?-Tomy

-Persze.-Én

Kimentünk a kocsihoz, Tomy vezetett mellette Én foglaltam helyet az anyós ülésen, közvetlen mögöttem Balázs mellette Miky, Miky mellett Peti és Peti ölében pedig Timy mivel nem volt már hely. Elindultunk és keresgélni kezdtünk. Peti és Timy egész végig csak nevettek, mintha más világban lettek volna. Háromnegyed óra keresés után egy fain helyet találtunk ahol elég sokan álltak.

-Ez jó lesz menjünk ide.-Én rámutatva

-Jó....akk keresünk egy helyet ahol leparkolhatok.-Tomy és helyután kezdtünk keresgélni.

Találtunk is egyet, majd sorba álltunk és kis idő mulva be is jutottunk......
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-fitness-club.blog.hu/api/trackback/id/tr30360218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timy 2008.03.02. 16:55:32

Nagyon jó lett!!(L)(K)

Sarahbaby 2008.03.02. 17:33:43

tom.... de te is segítettél xd Luwwww Puxxx

@nett 2008.03.05. 19:55:57

Naon Cool (K)

EmoLady 2008.03.05. 21:01:53

Köcc @nett...örülök h teccik
süti beállítások módosítása