HTML

Antik és az ikrek

Friss topikok

  • EmoLady: köcc mindenkinek.... Cupos (2008.03.20. 16:04) Xxx5 részxxX
  • Andikababy: köcc TimyM..... non láwwwww..... de felét te írtadx) (2008.03.12. 13:40) Xxx4 részxxX
  • Andikababy: Köcc lányok.... sztem ma lex rész x)...imádlak titeket Cupposssss (2008.03.10. 13:18) Xxx3 részxxX
  • EmoLady: Köcc @nett...örülök h teccik (2008.03.05. 21:01) xXx2 részxXx
  • tokiogirl: mikor lesz új rész????? (2008.02.29. 21:53) xXx1 részxXx Síelés

Linkblog

Xxx4 részxxX

2008.03.10. 15:44 EmoLady

Elindultunk a szobába, hangosak voltunk, fogócskáztunk a folyosón, majd be mentünk a szobába. Balázs elővett egy üveg Martinit, majd iszogatni kezdtünk, mivel mi  már sokat ittunk nekünk nem adott annyit Balázs. Ő is be állt, majd játszottunk:

-Akkor Peti pörget-Balázs, Peti kezébe nyomta az üveget. Peti pörgetett és Tomyn állt meg

-Nah drága Tomy, most itt a lányok elött is el mondhatod, hogy.... mikor vesztetted el a szűzességed?-Peti vigyorogva

-Ezért még megöllek.....14-Tomy majd vörösödni kezdett. Tomy pörgetett és Timyn állt meg

-Timy, Timy, Timy mikor voltál utoljára pasival.-Tomy

-Am.... 4-3 hete-Timy mosolyogva. Timy pörgetett és Balázson állt meg

-Mikor verted ki utoljára???-Timy, majd én tapsoltam 1et és nyerítettem  a röhögéstől.

-Am....tegnap.-Balázs és vörösebb lett mint Tomy, én pedig még mindíg röhögtem. Balázs mikor pörgetett, nálam állt meg az üveg.

-Andikababy....Milyen helyeken csináltad már???-Balázs, mire én gondolkodó képez vágtam

-Kocsiban, bokorban, asztalon, tornateremben, szertárban, zuhany alatt.....és még sorolhatnám.-Én

-Uhhhhhhh..... ez asztán a sok hely...-Miki röhögve

Peti ki ment wc-re mi pedig addig le álltunk a játékkal. Peti 1x csak ki kiabált a fürdőből.

-Timy gyere be gyorsan....-Peti

-Jajjj, ha valamit akarsz gyere ki te nincs kedvem most bemenni!!!-Timy

-De kérlek gyere már baj van!-Peti

-Jó megyek.-Timy

-Nah ebből mi lex???-Balázs és már röhögött, mikor Timy bement Peti a zuhanyrózsával le fröcskölte.

-Áhhhh te hülye mit csinálsz??? Ezt még vissza kapod!!!!!!!!!!-Timy


Timy ki kapta Peti kezéből a zuhanyrózsát, majd miután mint a 2en vizesek lettek kijöttek. Mindenki dőlt a röhögéstől, Timy egy párnával kezdte el ülögetni Petit. Balázs és Miki  nem volt annyira kiütve mint mi 4en. Miután átmentek a szobájukba. Mi is bekapcsolódtunk Tomyval a csatába. Tomy ahogy nyúlt utánam véletlenül lerántotta a rövid gatyám, vetköztettük egymást csata közben. Mikor már elfáradtunk elég furi helyzetben aludtunk el. Egész éjszaka úgy aludtunk mint a bunda, reggel arra kelltünk, hogy csörög Timy telója. Timy mikor megnézte a kijelzőt meglepődött, majd fel vette a vonal másik végén Laci volt. Mi is ébredeztünk és Peti Timy mellét fogta. Én pedig Tomy mellkasán feküdtem és a kezem a farkán volt.

-Igen??-Timy

-Szia szerelmem!-Laci

-Szia!-Timy

-Hogy vagy baby?-Laci

-Jól.-Timy

-Te?-Timy

-Én is csak nagyon hiányoztok nekünk itt van Milán is!-Laci

-Aham.-Timy és rám nézett

-Akar beszélni Andyval.-Laci

-Am. félkómában van...-Timy nevetve

-Nem baj, akar vele beszélni.-Laci, majd odaadta Milánnak a telót. Timy pedig nekem

-Mondjad.-Én non kómásan

-Szijja Baby.-Milán

-Jah.-Én

-Most mi a bajod??-Milán

-Fáradt vok.-Én

-Miért?? Csak nem buliztatok??-Milán

-Dede.-Én mosolyogva

-Hogy megy a síelés???-Milán

-Hogy mi???-Én

-Hát a síelés.-Milán

-Ja, non jól.-Én

-Most hol vtok???-Milán

-Benn a szobába, most kelltünk fel....-Én

:::Kopp-Kopp:::

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anti-fitness-club.blog.hu/api/trackback/id/tr14374415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EmoLady 2008.03.11. 21:23:35

Nagyon jó lett Andyka!!!Láwww Puszi

Andikababy · http://anti-fitness-club.blog.hu 2008.03.12. 13:40:08

köcc TimyM..... non láwwwww..... de felét te írtadx)
süti beállítások módosítása